Ilmaiset toimitukset sunnuntaihin 20.10.2019 klo 24 saakka!

Palautusohjeet

Palautus

  • Palautus on ilmaista ja helppoa ja siitä ei koidu sinulle mitään kuluja.
  • Pakkaa laitteesi huolellisesti esim. alkuperäiseen myyntipakkaukseen tai postituskuoreen, suojattuna kuplamuovilla.
  • Käytä ilmaista lähetystunnusta, kun viet laitteen Postiin: 638665 Fonum Oy Ab / Verkkokauppa Kutomotie 6 B, 00380 Helsinki.
  • Voit viedä laitteen myös Matkahuoltoon ja käyttää ilmaista lähetystunnusta: 9538509 Fonum Oy Ab / Postituspalvelu Kutomotie 6 B, 00380 Helsinki.
    • Mikäli havaitset jostain syystä puhelimessa puutteita, ilmoita meille sähköpostitse mahdollisimman pian, niin saamme tapauksen käsittelyn alkamaan heti.
    • Mikäli puhelin ei ole käytössäsi tippunut/kastunut/kolhiintunut, niin voit lähettää puhelimen takaisin ja saat rahat tilillesi 2-4 arkipäivän kuluessa.
    • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
    • Tuotteillamme ei ole vaihto-oikeutta toiseen tuotteeseen.

 

Huolto- ja palautusohjeet

  • Palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta laitteen vastaanottamisesta myyntikuntoiselle puhelimelle.
  • Jos puhelin on kastunut, vääntynyt, jokin lasiosa on haljennut tai säröytynyt, niin sitä ei voi enää palauttaa tai takuuhuoltaa.
  • Kaikilla puhelimillamme on 12 kuukauden takuu. Tarkemmat takuuehdot löydät alta.

 

Ennen puhelimen palauttamista tai lähettämistä takuuhuoltoon:

  1. Varmista, että Etsi iPhoneni/Find my iPhone –toiminto on pois päältä. Toiminto on päällä vaikket itse olisi sitä laittanut päälle. Emme voi käsitellä puhelinta mikäli toiminto on päällä puhelimen saapuessa meille. Valitse Asetukset > [Oma nimi] > iCloud > Etsi iPhoneni. Kytke toiminto pois päältä. Jos et saa avattua rikkinäistä puhelinta, ota yhteys asiakaspalveluun toiminnon pois kytkemiseksi. Jos Etsi iPhoneni on päällä, emme voi edetä käsittelyssä.
  2. Nollaa iPhone: Asetukset > Yleiset > Nollaa > Poista kaikki sisältö ja asetukset. Nollaus poistaa kaikki puhelimen tiedot, joten varmista että varmuuskopiosi on ajan tasalla. Fonum ei vastaa huollossa kadonneista tiedostoista
  3. Poista SIM –kortti puhelimesta.
  4. Täytä kääntöpuolella oleva huolto –ja palautuslomake.
  5. Pakkaa puhelin aina riittävän suojaavaan pakkaukseen, ettei se hajoa postissa. Voit käyttää laitepakkausta sekä postituspussia, jossa sait laitteen. Jos olet käyttänyt palautustarran tai palautustarra ei toimi, mainitse Postissa asiakastunnuksemme 638665 tai Matkahuollossa asiakastunnuksemme 9538509, jolla palauttaminen onnistuu aina. Ota talteen Postin tai Matkahuollon lähetyskuitti. Lähettäminen on maksutonta. Palautustarra on voimassa vain 14 päivää.

Jotta voisimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, käytämme sivuillamme evästeitä.